tisdag 30 mars 2010

jaaaaaaaaa äger på panfu och kajraj vi äger aha

4 kommentarer:

  1. Hej kolla in min blogg har jag nu gjort dagens sötaste par och tips om andras bloggar skicka bara en komentar dit så tipsar jag om din eller så kanske du har en kille/tjej som du vill bli sötaste paret med ses!!//Sheris
    p.s gör lite mera inlägg då blir din blogg bättre;-)

    SvaraRadera
  2. mariabegemot sa.... din blogg suger gå in på min blogg isället den heter panfupower.blogspot.com hehe

    SvaraRadera
  3. Hej! Din blogg är väldigt bra tycker ja! Jag skulle gärna vilja att du kollar in min blogg och skriver en snäll kommentar. Själv tittar jag förbi din blogg i bland :)
    // Bogno

    www.panfustars.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Aaa! Jag dör så dålig är den här bloggen!!!! Buu! Lägg ner skiten!

    SvaraRadera